VijestiArhiva

FI Start-Up Ideation Bootcamp u Splitu!

Datum09/02/2014AutorTeo Petričević

Nedavno pokrenuta splitska podružnica Founder instituta (FI) i međusektoska klasterska inicijativa CEDRA Split pokreću seriju trening programa za start-up poduzetnike iz Splita i Dalmacije. Program počinje besplatnom Startup Ideation Bootcamp radionicom s Vladimirom De Franceschijem i Nikšom Tomulićem, 07.02.2014. u 18:30 h na Ekonomskom fakultetu u Splitu.

FI djeluje kao globalna poduzetnička mreža koja pomaže poduzetnicima stvoriti smislene i trajne tehnološke tvrtke širom svijeta.FI pomogao je do sada lansirati više od 1.000 novoosnovanih poduzeća u 60 gradova na pet kontinenata i pomogao otvoriti preko 10.000 radnih mjesta - što ga čini najvećim svjetskim startup akceleratorom. Cilj Founder instituta je "globaliziranje Silicijske doline" otvaranjem 20.000 radnih mjesta diljem svijeta pokretanjem smislenih i održivih tehnoloških poduzeća.

Na ovoj radionici polaznici će moći naučiti kako:
- unaprijediti ideje za pokretanje svoga startupa
- stvoriti nove ideje
- pronaći potencijalne suosnivače
- prepoznati komponente vrhunske ideje
- saznati radite li na atraktivnom tržištu
- procijeniti vlastite ideje

Svi zainteresirani polaznici koji odluče pokrenuti svoj start-up imat će mogućnost koristiti i inovativnu infrastrukturu i poticajno okruženje za daljnji razvoj kroz co-working poduzetničko-projektni inkubator clustera CEDRA Split intrigantnog naslova „Amo!Sfera“, smješten na poveznici splitskog sveučilišnog kampusa sa svijetom svakodnevnog življenja i poslovanja. U ovom prostoru budući start-up poduzetnici moći će dobiti trajnu podršku mentora, pristupiti širokoj paleti mogućnosti financiranja svojih projekata, ali i dobiti mogućnost razvijati i plasirati svoje proizvode i usluge u poticajnom suradničkom okruženju.

Cluster za eko-društvene inovacije i razvoj CEDRA Split je osnovan 2013.g. kao jedinstvena međusektorska klasterska inicijativa predstavnika javnog, privatnog i civilnog sektora. Inicijativa je proizašla iz više paralelnih lokalnih, regionalnih, nacionalnih i međunarodnih nastojanja čiji je zajednički cilj bio stvaranje poticajnog partnerskog okruženja za pametni, održivi i inkluzivan razvoj koji bi na najbolji način prepoznao, povezao i aktivirao potencijale ljudi, poduzetništva i lokalnih zajednica.

Cluster CEDRA Split uspio je oko svoje vizije okupiti predstavnike Splitsko-dalmatinske županije, Grada Splita, splitskog Sveučilišta, razvojne agencije JU RERA SD, HZZ-a Područnog ureda Split, HGK-a ŽK Split, Hrvatske udruge poslodavaca Regionalnog ureda Split, te brojnih subjekata iz privatnog i civilnog sektora.

Za dodatne informacije i registraciju za besplatne radionice pogledajte ovdje.

Tagovi:
Kalendar događanjaSvi događaji
Karta centara podrške u Hrvatskoj
Saznajte više
Analiza stanja i potrebaSvaki posao, ali i razvojni iskorak počinje od ljudi s idejom, voljom i ustrajnošću. Da bi se novi ili postojeći posao na načelima trostruke bilance, odnosno ekonomske, ekološke i socijalne koristi učinio uspješnim, potrebna je kvalitetna analiza stanja i potreba, ali i ciljeva i očekivanja. CEDRA model savjetovanja stoga počinje neobvezujućim razgovorom s ključnim pokretačima ili odgovornim osobama u kojem se brzim postupkom internog i eksternog skeniranja definiraju poslovni i razvojni potencijali, potrebe, prilike i rizici. Temeljem ove analize, moguće je donijeti odluku o potrebi i mogućnostima eventualne stručne i druge podrške. Tek nakon što je ustanovljeno da potreba i mogućnosti postoje, stručnjaci CEDRE preporučuju sljedeći korak, razvoj modela stručne podrške. Model podrške razvojaSvaka poslovna ili razvojna inicijativa je drugačija. Stoga, pronalaženje optimalnog modela stručne podrške znači definirati način u kojem će raspoloživa stručna znanja, ali i drugi potrebni resursi omogućiti optimalan rezultat za svakog pojedinog korisnika podrške. Optimalan model podrške znači obaviti transfer znanja, resursa i rješenja na obostrano poticajan i prihvatljiv način. Ekonomično, pristupačno, prilagođeno mogućnostima i potrebama i jedne i druge strane, ali i šire zajednice. Konačni cilj jest da se stvaraju platforme za dugoročnu suradnju i razmjenu, a to se može postići samo visoko profesionalnim pristupom, ali i poslovnim odnosom pobjednik-pobjednik. Ovaj model je posljedica analize stanja, ali i zajedničkog razgovora i dogovora oko načina i uvjeta poslovne suradnje koji su prihvatljivi i poticajni objema stranama. Podrška razvojuCEDRA kao razvojni i inovacijski cluster sa svim svojim članicama čini mrežu znanja i resursa koji korisnicima mogu pomoći u razvoju novih ili unapređenju postojećih poslovnih poduhvata, projekata i drugih inicijativa, a posebice onih usmjerenih eko-društvenom poduzetništvu i projektima održivog razvoja na načelima trostruke bilance. Sustav podrški uključuje pojedinačna i grupna savjetovanja, treninge i mentorstvo pojedinaca, timova i organizacija koristeći najsuvremenije metode, ali i tehnologije, uključivo i Internet alate. Podršku razvoju pružaju stručni timovi koji koriste sinergiju znanja, resursa i mogućnosti junior, senior i ključnih eksperata, odnosno optimalno korištenje lokalnih, nacionalnih i međunarodnih stručnjaka. Osnovni cilj je razvijati lokalne i interne ljudske potencijale koji mogu što više ekonomizirati cijeli proces poslovanja i razvoja. Ovo u konačnici ima za posljedicu ekonomičnost, osiguranje optimalne kakvoće, ali i dostupnosti podrški, a istodobno predstavlja doprinos izgradnji lokalnih razvojnih kapaciteta i širenju mreže znanja i resursa. Evaluacija učinkaCEDRA sustav podrške utemeljen je na višegodišnjem iskustvu i brojnim referencama. Ipak, to ne znači da smatramo da je sustav ili njegovi elementi savršeni. Upravo zbog toga, stalno praćenje učinaka podrške strateški je cilj CEDRA clustera. Naime, cilj pružanja podrške je mjerljiv i održiv razvoj poduzetničkih i projektnih inicijativa, odnosno zadovoljstvo korisnika. Upravo zato, CEDRA model podrške uključuje interni sustav kontrole kvalitete, odnosno monitoring i evaluacijski sustav koji svaku uslugu podrške vrednuje sa stajališta korisnika, pružatelja usluge i samog clustera. Osnovna namjera ovoga je stalno unapređivanje i optimiranje sustava podrške kako u smislu kakvoće, tako i u smislu ekonomičnosti i održivosti modela poslovne suradnje. Stoga, CEDRA sustav podrške je istodobno i sustav stalnog rasta i učenja svih sudionika procesa čime se omogućava dodatna dobrobit za sve uključene strane.