VijestiArhiva

Motivation Up event u CEDRA Split

Datum21/04/2017AutorTea Plenar

Proces ostvarivanja osobnih ciljeva kreće prvotno od shvaćanja svog osobnog potencijala, zatim unutarnje motivacije te postizanja discipline bazirane na pravim navikama i načinu razmišljanja koje naposljetku dovode do željenih rezultata. Ovaj proces se ponavlja svaki put kad osoba kreće u ostvarivanje novog cilja.

Upravo ovom temom se bave Motivation Up eventi čiji je glavni cilj sudionicima kroz grupni rad, samorefleksiju i osobno iskustvo govornika pokazati kako je moguće ostvariti gore navedeno.

Dosad je tim iza cijele ideje organizirao 12 evenata u 5 gradova (Zagreb, Rijeka, Ljubljana, Pula i Zadar) koje je posjetilo preko 500 ljudi. Sljedeći 14. po redu event održava se u Splitu 28. travnja 2017. godine od 18 sati u prostorima CEDRA Split.

Govornici na nadolazećem eventu u Sparku su:

Kristian Marić – mladi poduzetnik koji aktivno radi na projektima Online Student Servis i VRET. Njegov cilj je motivirati mlade kroz organizaciju evenata, radionica i konferencija koje će im pružiti priliku za osobni i profesionalni rast. Projekt Online Student Servis je trenutno jedan od najbrže rastućih startupova u BiH.

Keith Bradley – američki konzultant s više of 16 godina iskustva u poduzetništvu, IT-u i radu s neprofitnim organizacijama. Trenutno surađuje s gradom Šibenikom na razvoju poduzetničkih strategija i programa.

Marko Pavičić - bivši član studentske udruge AIESEC te jedan od osnivač projekta Motivation Up. Trenutno radi u digitalnom marketingu, a veliku mu strast predstavlja upravo motivacija mladih ljudi.

Više informacija o samom eventu možete pronaći na Facebook stranici eventa. Cijena karte za event je 35 kn.

Za event se možete prijaviti OVDJE.

Tagovi:
Kalendar događanjaSvi događaji
Karta centara podrške u Hrvatskoj
Saznajte više
Analiza stanja i potrebaSvaki posao, ali i razvojni iskorak počinje od ljudi s idejom, voljom i ustrajnošću. Da bi se novi ili postojeći posao na načelima trostruke bilance, odnosno ekonomske, ekološke i socijalne koristi učinio uspješnim, potrebna je kvalitetna analiza stanja i potreba, ali i ciljeva i očekivanja. CEDRA model savjetovanja stoga počinje neobvezujućim razgovorom s ključnim pokretačima ili odgovornim osobama u kojem se brzim postupkom internog i eksternog skeniranja definiraju poslovni i razvojni potencijali, potrebe, prilike i rizici. Temeljem ove analize, moguće je donijeti odluku o potrebi i mogućnostima eventualne stručne i druge podrške. Tek nakon što je ustanovljeno da potreba i mogućnosti postoje, stručnjaci CEDRE preporučuju sljedeći korak, razvoj modela stručne podrške. Model podrške razvojaSvaka poslovna ili razvojna inicijativa je drugačija. Stoga, pronalaženje optimalnog modela stručne podrške znači definirati način u kojem će raspoloživa stručna znanja, ali i drugi potrebni resursi omogućiti optimalan rezultat za svakog pojedinog korisnika podrške. Optimalan model podrške znači obaviti transfer znanja, resursa i rješenja na obostrano poticajan i prihvatljiv način. Ekonomično, pristupačno, prilagođeno mogućnostima i potrebama i jedne i druge strane, ali i šire zajednice. Konačni cilj jest da se stvaraju platforme za dugoročnu suradnju i razmjenu, a to se može postići samo visoko profesionalnim pristupom, ali i poslovnim odnosom pobjednik-pobjednik. Ovaj model je posljedica analize stanja, ali i zajedničkog razgovora i dogovora oko načina i uvjeta poslovne suradnje koji su prihvatljivi i poticajni objema stranama. Podrška razvojuCEDRA kao razvojni i inovacijski cluster sa svim svojim članicama čini mrežu znanja i resursa koji korisnicima mogu pomoći u razvoju novih ili unapređenju postojećih poslovnih poduhvata, projekata i drugih inicijativa, a posebice onih usmjerenih eko-društvenom poduzetništvu i projektima održivog razvoja na načelima trostruke bilance. Sustav podrški uključuje pojedinačna i grupna savjetovanja, treninge i mentorstvo pojedinaca, timova i organizacija koristeći najsuvremenije metode, ali i tehnologije, uključivo i Internet alate. Podršku razvoju pružaju stručni timovi koji koriste sinergiju znanja, resursa i mogućnosti junior, senior i ključnih eksperata, odnosno optimalno korištenje lokalnih, nacionalnih i međunarodnih stručnjaka. Osnovni cilj je razvijati lokalne i interne ljudske potencijale koji mogu što više ekonomizirati cijeli proces poslovanja i razvoja. Ovo u konačnici ima za posljedicu ekonomičnost, osiguranje optimalne kakvoće, ali i dostupnosti podrški, a istodobno predstavlja doprinos izgradnji lokalnih razvojnih kapaciteta i širenju mreže znanja i resursa. Evaluacija učinkaCEDRA sustav podrške utemeljen je na višegodišnjem iskustvu i brojnim referencama. Ipak, to ne znači da smatramo da je sustav ili njegovi elementi savršeni. Upravo zbog toga, stalno praćenje učinaka podrške strateški je cilj CEDRA clustera. Naime, cilj pružanja podrške je mjerljiv i održiv razvoj poduzetničkih i projektnih inicijativa, odnosno zadovoljstvo korisnika. Upravo zato, CEDRA model podrške uključuje interni sustav kontrole kvalitete, odnosno monitoring i evaluacijski sustav koji svaku uslugu podrške vrednuje sa stajališta korisnika, pružatelja usluge i samog clustera. Osnovna namjera ovoga je stalno unapređivanje i optimiranje sustava podrške kako u smislu kakvoće, tako i u smislu ekonomičnosti i održivosti modela poslovne suradnje. Stoga, CEDRA sustav podrške je istodobno i sustav stalnog rasta i učenja svih sudionika procesa čime se omogućava dodatna dobrobit za sve uključene strane.