VijestiPočetna
Postani sudionik 4. generacije edukacije Mi znamo kako Postani sudionik 4. generacije edukacije ''Mi znamo kako'' Pronaći posao u današnje vrijeme nije lako, no s pravim znanjima i vještinama otvaraju se brojna vrata.** Besplatna edukacija ''Mi znamo kako''** otvorila je ta vrata velikom broju mladih ljudi koji su od 2011. godine sudjelovali u njoj. Centar tehničke k... Datum30/11/2015AutorTea Plenar Prijavi se na besplatni dvodnevni forum o mladima u (društvenom) poduzetništvu Na dvodnevni forum ''Mladi u poduzetništvu'' pozvane su mlade osobe koje razmišljaju o pokretanju poduzeća, žele se educirati ili jednostavno informirati o mogućnostima koje se pružaju za pokretanje društvenih poduzeća. Centar tehničke kulture Rijeka u suradnji s brojnim partnerima Forum organizira treću god... Datum13/11/2015AutorTea Plenar Deset dana besplatnih edukacija o društvenom poduzetništvu za mlade nezaposlene osobe Otvorene su prijave za sudjelovanje na Akademiji društvenog poduzetništva i samozapošljavanja za nezaposlene mlade osobe u dobi od 18 do 29 godina s područja Primorsko-goranske županije, a koje nisu redovni studenti. Akademija se sastoji od deset dana besplatne edukacije, tijekom prosinca 2015., te siječnja i vel... Datum09/11/2015AutorTea Plenar Ocijenite dosadašnje i unaprijedite buduće strateške ciljeve Nacionalne zaklade Nacionalna zaklada za razvoj civilnoga društva poziva predstavnike/predstavnice organizacija civilnoga društva, javnog sektora, te privatnog, profitnog sektora da se uključe u internetsko savjetovanje oko predlaganja unapređenja strateških ciljeva djelovanja Nacionalne zaklade na temelju iskustva iz prethodnih god... Datum04/11/2015AutorTea Plenar Nove smjernice Europske komisije za izbjegavanje pogrešaka prilikom javne nabave Europska komisija objavila je smjernice koje će pomoći javnim službenicima diljem Europske Unije da prepoznaju i izbjegnu najčešće pogreške u javnoj nabavi u projektima financiranima sredstvima iz Europskih strukturnih i investicijskih fondova. Komisija djeluje u skladu s inicijativom** ''EU proračun usmjeren... Datum03/11/2015AutorTea Plenar Crowdfunding kampanja za uspješniju integraciju izbjeglica i projekt Okus doma Kampanja Okus doma ide dalje. Na platformi Indiegogo pokrenuta je crowdfunding kampanja za prikupljanje financijskih sredstava za opremanje kuhinje i pokretanje zadruge za pomoć izbjeglicama u Hrvatskoj. Okus doma okuplja 30-ak izbjeglica i volontera iz Sirije, Senegala, Nigerije, Etiopije, Afganistana i Hrvatske ko... Datum15/10/2015AutorTea Plenar Dostupan je program donacije softvera za nevladine organizacije u regiji Techsoup Balkans objavio je program donacije softvera za nevladine organizacije, od donatora Microsoft-a, Symantec-a, BitDefender-a i Google-a, a program vodi Zaklada Mozaik iz Sarajeva u suradnji sa Techsoup Global. Na program donacije softvera mogu se prijaviti: Organizacije pravno registrirane unutar svoje drža... Datum13/10/2015AutorTea Plenar Kroz program StartCo poduzetnicima su dostupna sredstva za nabavu IT opreme i izradu web stranice Gordan Maras, ministar poduzetništva i obrta i Darko Liović, predsjednik Uprave Hrvatske agencije za malo gospodarstvo inovacije i investicije (HAMAG-BICRO) pokrenuli su u petak, 18. rujna 2015. godine u Bjelovaru program ''StartCo - realiziraj vlastitu poslovnu ideju''. Riječ je o početnom paketu potpore poduzetni... Datum19/09/2015AutorTea Plenar
Kalendar događanjaSvi događaji
Karta centara podrške u Hrvatskoj
Saznajte više
Analiza stanja i potrebaSvaki posao, ali i razvojni iskorak počinje od ljudi s idejom, voljom i ustrajnošću. Da bi se novi ili postojeći posao na načelima trostruke bilance, odnosno ekonomske, ekološke i socijalne koristi učinio uspješnim, potrebna je kvalitetna analiza stanja i potreba, ali i ciljeva i očekivanja. CEDRA model savjetovanja stoga počinje neobvezujućim razgovorom s ključnim pokretačima ili odgovornim osobama u kojem se brzim postupkom internog i eksternog skeniranja definiraju poslovni i razvojni potencijali, potrebe, prilike i rizici. Temeljem ove analize, moguće je donijeti odluku o potrebi i mogućnostima eventualne stručne i druge podrške. Tek nakon što je ustanovljeno da potreba i mogućnosti postoje, stručnjaci CEDRE preporučuju sljedeći korak, razvoj modela stručne podrške. Model podrške razvojaSvaka poslovna ili razvojna inicijativa je drugačija. Stoga, pronalaženje optimalnog modela stručne podrške znači definirati način u kojem će raspoloživa stručna znanja, ali i drugi potrebni resursi omogućiti optimalan rezultat za svakog pojedinog korisnika podrške. Optimalan model podrške znači obaviti transfer znanja, resursa i rješenja na obostrano poticajan i prihvatljiv način. Ekonomično, pristupačno, prilagođeno mogućnostima i potrebama i jedne i druge strane, ali i šire zajednice. Konačni cilj jest da se stvaraju platforme za dugoročnu suradnju i razmjenu, a to se može postići samo visoko profesionalnim pristupom, ali i poslovnim odnosom pobjednik-pobjednik. Ovaj model je posljedica analize stanja, ali i zajedničkog razgovora i dogovora oko načina i uvjeta poslovne suradnje koji su prihvatljivi i poticajni objema stranama. Podrška razvojuCEDRA kao razvojni i inovacijski cluster sa svim svojim članicama čini mrežu znanja i resursa koji korisnicima mogu pomoći u razvoju novih ili unapređenju postojećih poslovnih poduhvata, projekata i drugih inicijativa, a posebice onih usmjerenih eko-društvenom poduzetništvu i projektima održivog razvoja na načelima trostruke bilance. Sustav podrški uključuje pojedinačna i grupna savjetovanja, treninge i mentorstvo pojedinaca, timova i organizacija koristeći najsuvremenije metode, ali i tehnologije, uključivo i Internet alate. Podršku razvoju pružaju stručni timovi koji koriste sinergiju znanja, resursa i mogućnosti junior, senior i ključnih eksperata, odnosno optimalno korištenje lokalnih, nacionalnih i međunarodnih stručnjaka. Osnovni cilj je razvijati lokalne i interne ljudske potencijale koji mogu što više ekonomizirati cijeli proces poslovanja i razvoja. Ovo u konačnici ima za posljedicu ekonomičnost, osiguranje optimalne kakvoće, ali i dostupnosti podrški, a istodobno predstavlja doprinos izgradnji lokalnih razvojnih kapaciteta i širenju mreže znanja i resursa. Evaluacija učinkaCEDRA sustav podrške utemeljen je na višegodišnjem iskustvu i brojnim referencama. Ipak, to ne znači da smatramo da je sustav ili njegovi elementi savršeni. Upravo zbog toga, stalno praćenje učinaka podrške strateški je cilj CEDRA clustera. Naime, cilj pružanja podrške je mjerljiv i održiv razvoj poduzetničkih i projektnih inicijativa, odnosno zadovoljstvo korisnika. Upravo zato, CEDRA model podrške uključuje interni sustav kontrole kvalitete, odnosno monitoring i evaluacijski sustav koji svaku uslugu podrške vrednuje sa stajališta korisnika, pružatelja usluge i samog clustera. Osnovna namjera ovoga je stalno unapređivanje i optimiranje sustava podrške kako u smislu kakvoće, tako i u smislu ekonomičnosti i održivosti modela poslovne suradnje. Stoga, CEDRA sustav podrške je istodobno i sustav stalnog rasta i učenja svih sudionika procesa čime se omogućava dodatna dobrobit za sve uključene strane.