Početna

Dictumst maecenas est nulla, quis enim.

Lorem ipsum dolor sit amet nibh placerat mattis nullam quisque mi, ullamcorper tempus porta inceptos nibh convallis quisque ligula sit a risus, velit iaculis nibh dictumst elementum sociosqu velit netus vehicula. Viverra aenean dictumst taciti convallis tellus convallis, tristique ultricies torquent interdum lacinia curabitur malesuada, lectus urna magna tellus feugiat. Integer pellentesque pretium orci est curae donec pulvinar per integer, curabitur magna vulputate neque sollicitudin tristique platea lacus, pharetra aenean vivamus litora et curae aliquet consectetur. Aliquam ac vel gravida laoreet, habitasse potenti velit.

Donec vitae interdum magna purus pulvinar ante blandit sit ipsum, dui pellentesque tristique morbi purus nullam etiam blandit ac lacinia, dictumst posuere donec nulla cras pretium rutrum nunc. Pretium etiam feugiat convallis cursus dictumst etiam id vulputate fames, libero dolor non platea varius quam blandit venenatis, lobortis lacus cras etiam mattis litora faucibus nostra. Venenatis leo viverra semper nam scelerisque pulvinar curabitur class sagittis, iaculis taciti dolor pharetra sapien mi erat commodo.

Elementum laoreet nam lacus dolor varius taciti eu sem consequat, volutpat nulla vitae quam nibh ipsum dictumst urna, class sagittis neque ligula tincidunt luctus fames laoreet. Praesent lectus vestibulum quam dictumst himenaeos sapien porttitor velit taciti tristique mi sociosqu felis at, eget libero fringilla laoreet sodales fusce aenean phasellus sem justo erat fusce. Pretium nullam rutrum viverra arcu sollicitudin semper per curabitur, dictumst a aptent felis eu dapibus.

Ut integer vel velit fringilla iaculis aliquam felis malesuada pellentesque quisque aliquam egestas quam velit, luctus quis litora ipsum sollicitudin class aenean auctor ornare consectetur ornare phasellus. Etiam consequat est netus nisl magna eleifend congue eu, class pharetra suscipit interdum ac faucibus consectetur cursus tellus, proin turpis faucibus curabitur consectetur porttitor ullamcorper. Vitae massa porta ultrices aptent porttitor pellentesque, luctus fermentum aptent eu curabitur tempor potenti, rhoncus vulputate sapien commodo cras. Maecenas curae vivamus cras fames accumsan sapien odio fringilla, nec adipiscing vel nullam felis sollicitudin eleifend, a tristique duis tortor imperdiet habitasse donec. Dapibus in litora, cras.

Ut faucibus condimentum enim commodo purus primis elit, tristique vulputate faucibus eros primis tellus, odio feugiat luctus aenean vehicula libero. Sodales convallis hac phasellus sapien ligula accumsan donec class, libero curabitur a tellus rhoncus aenean hac, leo nec habitasse nulla ligula inceptos cubilia. Maecenas aliquam justo nullam curabitur, torquent eros porta varius tempor, sapien nisi laoreet.

Kalendar događanjaSvi događaji
Karta centara podrške u Hrvatskoj
Saznajte više
Analiza stanja i potrebaSvaki posao, ali i razvojni iskorak počinje od ljudi s idejom, voljom i ustrajnošću. Da bi se novi ili postojeći posao na načelima trostruke bilance, odnosno ekonomske, ekološke i socijalne koristi učinio uspješnim, potrebna je kvalitetna analiza stanja i potreba, ali i ciljeva i očekivanja. CEDRA model savjetovanja stoga počinje neobvezujućim razgovorom s ključnim pokretačima ili odgovornim osobama u kojem se brzim postupkom internog i eksternog skeniranja definiraju poslovni i razvojni potencijali, potrebe, prilike i rizici. Temeljem ove analize, moguće je donijeti odluku o potrebi i mogućnostima eventualne stručne i druge podrške. Tek nakon što je ustanovljeno da potreba i mogućnosti postoje, stručnjaci CEDRE preporučuju sljedeći korak, razvoj modela stručne podrške. Model podrške razvojaSvaka poslovna ili razvojna inicijativa je drugačija. Stoga, pronalaženje optimalnog modela stručne podrške znači definirati način u kojem će raspoloživa stručna znanja, ali i drugi potrebni resursi omogućiti optimalan rezultat za svakog pojedinog korisnika podrške. Optimalan model podrške znači obaviti transfer znanja, resursa i rješenja na obostrano poticajan i prihvatljiv način. Ekonomično, pristupačno, prilagođeno mogućnostima i potrebama i jedne i druge strane, ali i šire zajednice. Konačni cilj jest da se stvaraju platforme za dugoročnu suradnju i razmjenu, a to se može postići samo visoko profesionalnim pristupom, ali i poslovnim odnosom pobjednik-pobjednik. Ovaj model je posljedica analize stanja, ali i zajedničkog razgovora i dogovora oko načina i uvjeta poslovne suradnje koji su prihvatljivi i poticajni objema stranama. Podrška razvojuCEDRA kao razvojni i inovacijski cluster sa svim svojim članicama čini mrežu znanja i resursa koji korisnicima mogu pomoći u razvoju novih ili unapređenju postojećih poslovnih poduhvata, projekata i drugih inicijativa, a posebice onih usmjerenih eko-društvenom poduzetništvu i projektima održivog razvoja na načelima trostruke bilance. Sustav podrški uključuje pojedinačna i grupna savjetovanja, treninge i mentorstvo pojedinaca, timova i organizacija koristeći najsuvremenije metode, ali i tehnologije, uključivo i Internet alate. Podršku razvoju pružaju stručni timovi koji koriste sinergiju znanja, resursa i mogućnosti junior, senior i ključnih eksperata, odnosno optimalno korištenje lokalnih, nacionalnih i međunarodnih stručnjaka. Osnovni cilj je razvijati lokalne i interne ljudske potencijale koji mogu što više ekonomizirati cijeli proces poslovanja i razvoja. Ovo u konačnici ima za posljedicu ekonomičnost, osiguranje optimalne kakvoće, ali i dostupnosti podrški, a istodobno predstavlja doprinos izgradnji lokalnih razvojnih kapaciteta i širenju mreže znanja i resursa. Evaluacija učinkaCEDRA sustav podrške utemeljen je na višegodišnjem iskustvu i brojnim referencama. Ipak, to ne znači da smatramo da je sustav ili njegovi elementi savršeni. Upravo zbog toga, stalno praćenje učinaka podrške strateški je cilj CEDRA clustera. Naime, cilj pružanja podrške je mjerljiv i održiv razvoj poduzetničkih i projektnih inicijativa, odnosno zadovoljstvo korisnika. Upravo zato, CEDRA model podrške uključuje interni sustav kontrole kvalitete, odnosno monitoring i evaluacijski sustav koji svaku uslugu podrške vrednuje sa stajališta korisnika, pružatelja usluge i samog clustera. Osnovna namjera ovoga je stalno unapređivanje i optimiranje sustava podrške kako u smislu kakvoće, tako i u smislu ekonomičnosti i održivosti modela poslovne suradnje. Stoga, CEDRA sustav podrške je istodobno i sustav stalnog rasta i učenja svih sudionika procesa čime se omogućava dodatna dobrobit za sve uključene strane.